آخرین اخبار
کد مطلب: 126288
متهم منصوري در اختيار اينترپل در کشور روماني است/ دستگيري موسوي مجد ربطي به حادثه شهادت سردار سليماني ندارد
تاریخ انتشار : 1399/03/24 13:15:12
نمایش : 1176
سخنگوي قوه قضائيه درخصوص وضعيت متهم منصوري، گفت: اين فرد در اختيار اينترپل در کشور روماني است و هماهنگي‌هاي لازم براي تحويل اين فرد انجام شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري فارس، غلامحسين اسماعيلي در حاشيه مراسم معارفه رئيس سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران درباره پرونده سيدمحمود موسوي مجد، بيان کرد: اين پرونده مربوط به سال 98-97 است و متهمين ديگر پرونده را حضور ذهن ندارم.

وي افزود: حکم اين شخص صادر شده و قطعيت پيدا کرده است. دستگيري موسوي مجد ربطي به حادثه تروريستي شهادت سردار سليماني ندارد.

سخنگوي قوه قضائيه بيان داشت: در سنوات قبل به لحاظ ارتباطي که با اين مجموعه داشته، اطلاعاتي در حوزه دفاعي و نظامي ما به ويژه در ارتباط با وزارت دفاع و نيروي قدس سپاه و تردد‌ها و اقامت‌هاي شهيد حاج قاسم سليماني در سال‌هاي ۹۶ و ۹۷ را به سرويس سيا و موساد داده است.

وي افزود: ارتباط اين جاسوس به لحاظ اينکه مقيم سوريه بوده و خانواده اش مقيم سوريه هستند، در همان کشور با نيرو‌هاي مستشاري ايران بوده و اطلاعاتي را از حوزه فعاليت آنها و وزارت دفاع جمع‌آوري مي‌کرده و به دشمن مي‌داده است.

سخنگوي قوه قضائيه درخصوص وضعيت متهم منصوري خاطرنشان کرد: اين فرد در اختيار اينترپل در کشور روماني است و هماهنگي‌هاي لازم براي تحويل اين فرد انجام شده است؛ اما به لحاظ اينکه آن کشور اصلا پرواز خارجي به علت شرايط کرونا وجود ندارد، اين امر با تعويق انجام مي‌شود و اميدواريم که اين همکاري‌هاي دوجانبه استمرار داشته باشد.

انتهاي پيام/

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس